Panele podłogowe

Aranżacja wnętrz

Jaka podłoga w salonie obuwniczym?

Który element wystroju wnętrza salonu obuwniczego może mieć największe znaczenie dla ogólnego wrażenia estetycznego klientów? Oczywiście podłoga – nie ma ku temu najmniejszych wątpliwości. Bo czy może być coś równie przyjemnego niż stukot obcasów o eleganckie deski podłogi, kiedy przechadzamy się po sklepie niespiesznym krokiem?

fashion-woman-shoes-get-readyKlient, który mierzy buty, najczęściej wpatruje się w swoje stopy, a więc tym samym w podłogę. Widzi ją pod sobą, w lustrze i dookoła siebie. Salon sprzedaży obuwia to zresztą takie miejscem, w którym podłoga z natury rzeczy jest wyeksponowana. Powinno tu być dużo wolnej przestrzeni i nie za dużo półek z towarem. Dzięki temu klient nie odnosi wrażenia chaosu, nie jest przytłoczony nadmiarem możliwości. I ma do tego dużo miejsca, by swobodnie przespacerować się po salonie i ocenić wygodę mierzonych butów.

W salonie obuwniczym świetnie sprawdza się podłoga drewniana bądź panele podłogowe. Po pierwsze tworzą one przyjemny, domowy i ciepły klimat, po drugie są to materiały wysoce eleganckie, wpisujące się w styl praktycznie każdego sklepu. Struktura drewna i właściwa powłoka zewnętrzna w postaci antypoślizgowego olejowosku do drewna albo warstwy wykonanej z melaminy. Na tym właśnie polega przewaga drewna i paneli nad płytkami podłogowymi – ryzyko poślizgnięcia się na takiej podłodze jest o wiele mniejsze. Poza tym laminat HPL, z którego produkuje się panele do użytku komercyjnego, jest wysoce odporny na ścieranie i uszkodzenia związane z intensywną eksploatacją. Jeśli więc twój salon odwiedza bardzo dużo klientów, panele podłogowe o klasie ścieralności AC6 będą bardzo rozsądną inwestycją. Są one także odporne na działanie wody i wilgoci, co ma szczególne znaczenie podczas deszczowej pogody, jesienią oraz zimą.

No i wreszcie wspomniany na początku stukot obcasów o drewno. Kiedy wchodzimy do salonu, podchodzi do nas uśmiechnięta ekspedientka, a wokół rozlega się przyjemny odgłos kroków – od razu zaczynamy czuć się ekskluzywnie. Każdy klient lubi się tak czuć.

Leave A Comment